دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

به گزارش همشهری آنلاین، کمبود برق در تابستان چند سالی است که چالش هایی را به وجود آورده است در چنین شرایطی راه حل دولت قطع برق صنایع برای تامین مصرف خانگی است در چنین شرایطی محدودیت هایی هم برای ادارات تعیین شده در تازه ترین رویداد مشخص شد به دلیل رعایت نکردن مصرف، برق ۳۰ اداره قطع شده است.

برق

به گزارش همشهری آنلاین، کمبود برق در تابستان چند سالی است که چالش هایی را به وجود آورده است در چنین شرایطی راه حل دولت قطع برق صنایع برای تامین مصرف خانگی است در چنین شرایطی محدودیت هایی هم برای ادارات تعیین شده در تازه ترین رویداد مشخص شد به دلیل رعایت نکردن مصرف ، برق ۳۰ اداره قطع شده است. در عین حال وزیر صنعت می گوید اگر وزیر نیرو بودم برق صنایع را در اولویت قرار می دادم.

طبق اعلام شرکت توزیع برق تهران بزرگ، برق ۳۰مشترک اداری مستقر در شهر تهران شامل چندین بانک عامل که اقدام به اجرای مصوبه ابلاغی هیأت دولت و کاهش مصرف برق نکردند قطع شد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت گفت: اگر بنده وزیر نیرو بودم، از اهمیت صنایع کم نکرده و اولویت را به صنایع می‌دادم، البته وزارت صنعت راهکارهایی را به صنایع ارائه کرده و از آنها خواسته نیروگاه‌ احداث کنند.

بسته حمایت از تولید و تجارت رونمایی شد

وزارت صنعت بسته حمایت از تولید و تجارت را با هدف تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید با ۸۷موضوع رونمایی کرد. بهبود فضای کسب‌وکار، مشارکت مردم، تسهیلگری و تامین منابع ازجمله مفاد این بسته است.

بیشتر بخوانید:

بررسی قانون تجارت در شورای نگهبان

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: قانون تجارت دارای ۱۳۰۰ماده است که به شورای نگهبان ارجاع داده شده و با سرعت بالایی در حال بررسی است اما بررسی آن نیازمند مدت زمان زیادی است.

اعلام زمان ثبت سفارش برنج و حبوبات

وزارت جهادکشاورزی در اطلاعیه‌ای زمان شروع ثبت سفارشات جدید و سهمیه‌بندی برنج و حبوبات را اعلام کرد. بنابراین سهمیه‌بندی برنج در بازه تیرماه و سهمیه‌بندی حبوبات در بازه فصل تابستان انجام می‌شود.

چهاردهمین حراج سکه طلا فردا برگزار می‌شود

چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه ۱۱تیرماه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلا برگزار می‌شود. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است.

اتصال نیروگاه علی‌آباد کتول به خطوط لوله سراسری فرآورده‌های نفتی

پروژه اتصال خط لوله گازوئیل نیروگاه علی‌آباد کتول به شبکه سراسری خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی افتتاح شد. از مجموع ۹۸نیروگاه حرارتی تاکنون ۲۸نیروگاه به خط لوله سراسری فرآورده‌های نفتی متصل شده‌اند.

ایران به صادرکننده کودهای فسفات و پتاس تبدیل می‌شود

حمید رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با تکمیل پروژه‌های طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، ایران طی ۳سال آینده علاوه بر تامین نیاز داخلی به صادرکننده کودهای فسفات و پتاس تبدیل خواهد شد.

کد خبر 863511
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha